Ceska Posta a poniceni baliku

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Září 5 14:49:31 CEST 2013


A vy se divíte ?
Takových "vyčůránků" co berou peníze za službu , která je pro většinu 
běžných lidí k ničemu máme už dost. Hlavně že paní na poště začaly nově 
nabízet každému kdo přijde k okýnku noviny, časopisy...ale že by se 
zmínili při pojišťování balíku, že pokud nemám žádný doklad o nákupu tak 
to je nesmysl pojišťovat - to jsem na poště nikdy neslyšel. Podle mě to 
je klamání zákazníka....Bohužel trend "záměrně zatajovaných informací" 
je u nás čím dál běžnější - to není jen problém Č.P.

Miloš

> Když jsem se do této debaty zapojoval, chtěl jsem vám to vysvětlit.
> Třeba právě proto, abyste zbytečně neplatili víc na pojistném, když to
> pak stejně nedostanete. Chtěl jsem vám vysvětlit, jak pojištění
> zásilky funguje, co po vás budou chtít, jak reklamace probíhá, co
> pošta vyplatí apod.
>
> Byla to chyba a ztráta času, protože vás tady nezajímá, jak to
> doopravdy funguje. Chcete si psát své ničím nepodložené názory,
> všechno rozporovat, vymýšlet hovadiny, dohadovat se, nakonec by to
> skončilo politikou. Pro mě to nemá smysl, jdu dělat něco rozumného.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>



Další informace o konferenci Hw-list