Ceska Posta a poniceni baliku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Září 5 11:15:58 CEST 2013

Meli jste to pojistene? Nedavno me udivila informace z TV, ze posta nemusi vypaltit ani pojistenou ztracenou zasilku!

To vubec nechapu. Prece, kdyz si pojistim balik treba na 10000, tak za to zaplatim nemale pojistne, a pokud mi ho posta ztrati, podle meho by to mela vyplatit, i kdyby v baliku byl zabaleny jen pozlaceny prd. V te reportazi ovsem rikali, ze v takovem pripade musim ja dokazovat, ze jsem skutecne posilal vec za 10000. Prijde mi to naprosto zvracene a presne odpovidajici stavu naseho pravniho kocourkova. Tam to ukazovali na prikladu historicke pohlednice za radove tisice, kterou si mezi sebou pojistenou posilali sberatele. Jak budete u takovehle veci dokazovat jeji skutecnou sberatelskou hodnotu, kdyz realne je to kousek papiru, ktery kdysi stal asi tak petikorunu?

Takze po shlednuti tehle reportaze jsem ve Vasi veci dost pesimisticky, ale je to jen nazor "JPP".

Jakub Serych

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Thursday, September 05, 2013 11:01 AM
To: HW-news
Subject: OT: Ceska Posta a poniceni baliku

Zdravim,
   nemate nekdo zkusenost, Ceska Posta nam ponicila balik dokonce tak, ze to zjistili sami a poslali nam jen
avizo at si to jdeme vyzvednout osobne. (Ocividne s tim nekdo hodil na zem celkem drsne, neco to vydrzi).
Nicmene u reklamace, to zamitla z duvodu spatneho zabaleni, coz si nemyslim a i kdyby tohle bylo fakt ocividne,
ze to nekdo hodil na hranu. Vi nekdo jestli to je s postou resitelny a jakym zpusobem?
Prosim zadny boj v diskuzi o poste to se stane asi kazdemu dopravci, spis ze se k tomu nechce postavit.
Zajimame realna zkusenost ne ze to je bla bla.....
Moc diky
   Zdenek Aster