Termostat pro party panev

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 4 20:27:15 CEST 2013

Aha, takze este treba povedat nejake tie parametre, ktore budu pri panvici
asi dost volne... Normalne by malo stacit vidiet, kedy sa topi na mase tuk
a kedy to uz prihara... :)

Ak si myslite, ze sa to da zbuchat s nejakou opakovatelnou presnostou aj
tak, s minimom suciastok a na kolene, tak nic proti nemam. Bude to ale
kopec laborovania so statistikou a experimentami, aby sa dosiahli aspon ake
take inzinierske vysledky. Ja som ale povodne chcel povedat, ze je uplne
jedno, ake cidlo sa pouzije, pri kazdom su problemy, ktore treba vyriesit.

A.