Doporuce signalove rele

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 4 16:32:11 CEST 2013

Ano, to je jednoznačně nejlepší. Ale přes veškerou snahu cena vychází kolem
100 Kč za 4 ks. Začínám tušit, proč všechny zdroje s vnější zpětnou vazbou
měly její překlenutí formou šroubování pásků mezi svorkami...

PH

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Já jsem teď do něčeho dával fetový optron G3VM-21GR
http://www.tme.eu/cz/Document/37cf2ea3684636efbaa0f72a73d27f02/G3VM-21GR.PDF
a ani vlastně nevím, jak to funguje. Při nějaké hodnotě proudu sepne,
při větším jen sepne rychleji. Podle datasheetu to vypadá, že nemůže
sepnout jen na půl. Svodový prour má velice nízký. Ale zase není za 5 Kč :-(