Generovani vystupu +- (galvanometru)

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 3 15:04:25 CEST 2013

Dneska jsem nejakej matnej...ale uz rano me napadlo, ze v pripade upnuti
na pevny R delic muze byt problem jednak pri nabehu MCU nez nabehne PWM
(pokud vubec nabehne ;-) a druhak s kalibraci nuly (coz se da vyresit
promennym delicem (otazka je pak trvanlivosti v nepratelskem prostredi).

Ted jsem si to zkousel namalovat - chapu dobre, ze nepotrebuju ani HW
PWM - ze staci zapojit budik mezi dva IO na MCU a generovat na nich
ruzne dlouhe pulzy (defacto PWM) - pokud bude plneni stejne tak je budik
na nule - pokud bude rozdilne tak pujde rafika bud na jednou nebo druhou
stranu.

Pokud udelam pevny delic k budiku takovej aby plna vychylka byla pri Vcc
tak se nemuze ani stat, ze by budik sel za roh, pri nejake poruse MCU -
plna vychylka pak bude znamenat 100% plneni na jednom kanalu tedy Vcc a
na druhem 0% plneni tedy GND. A samozrejme opacne.

Radek Vicek