Re: Re: přístup na byty v int C

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 30 11:12:24 CET 2013

Ahoj,

nemusis sa hned citit dotknuty vsetkym co napisem. Pozri ja som to pochopil
tak, ze aj ked uniony nie su podla normy a cez pointre mi nikdy takato
konverzia nechodila, lebo kompilator vrestal, myslim si, ze mozes pisat kod
tak, aby si bol podla normy a sucasne vygenerujes optimalny kod v asm. Taky
ako by si ho napisal v pure asm.

Tie konstrukcie si ale musis najst sam a pozriet ako sa co preklada. A v
pripade PicC a XC8 je kazda C konstrukcia generovana inym kodom. Mozes sa o
tom presvedcit napr. ked si das unsigned long int i, a v programe mas
i++... Neviem sice ako posledna xc1.21, ale nejaka 1.12 to generovala takou
rutinou, kde som prvy krat v zivote skonstatoval, ze neviem pochopit co ten
kus asembleru robi. Predchadzajuca verzia kompilatora totiz pouzivala
klasicky incfsz...

Zial uz som dlho nic s tymto nerobil, pretoze som bol znechuteny tym, ze aj
ked som vygeneroval z C kod ako keby bol z asembleru v app. note, aj tak mi
to poriadne nechodilo na hw. Avsak medzicasom som prisiel na par trikov,
ale to sa zda, ze je cisto hw zalezitost a treba pouzit iny algoritmus
obsluhy hw.

A.

Dňa 30. októbra 2013 9:57, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):