přístup na byty v int C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 29 23:52:08 CET 2013

Otazka bola, ako prinutit prekladac, aby vyplul nejaky konkretny kod pre
urcitu funkcionalitu.

Moja odpoved je, ze to netreba robit. Pouzitim "vyssieho" jazyka sa
vzdavate kontroly nad vystupom na vymenu za pohodlie pri pisani programu.
Ak chcete tu kontrolu znova ziskat, namiesto "nutenia" kompilatora to
radsej napiste v asm. Dovody, i ked drvivou vacsinou dnesnych
programatorov ignorovane ci priamo zaznavane, boli menovane.

Len aby bolo jasne, aj ja obcas pouzivam type punning, aj ked viem ze to je
nespravne. Uprednostnujem skrz uniony. Netreba nad tym prilis spekulovat -
je to rovnako zle ako cez pointre. No, nikto nie je dokonaly... ;-)

wek