Re: reset elektronického zámku

Úterý Říjen 29 09:46:34 CET 2013

Ale jde to, tento typ neznam,ale LA GARD ELectronic LOOCK jdou
resetnout do Factory Mode. Bohuzel  potrebujete tzv. Factory Reset BOX
tusim to ma PN 6066, ten se pripoji misto zamku, podrzi se 0 pripoji
baterka a ono to zamek nastavi do tovarniho nastaveni to je tusim na
123456.
Zkuste treba schwarz zavinac lgmechatronic  . cz, treba ho ma a nebude
chtit mailant za odemnknuti zaslaneho zamku. Na Ebay se tyto a i lepsi
zamky daji koupit kolem 100$.

Pripadne pokud mate nejake kontakty na mistni kriminalku tak, hosi
zpravidla maji vlastniho statem placeneho kasare, ktery umi tyhle
sranda zamky odemikat, coz v pripade techto ele. zamku znamena ma
reset box :-)

Martin