OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Neděle Říjen 27 20:40:01 CET 2013

Aj ja som spravil meranie: varná doska ELECTROLUX EHD 60020P U=244,2V

príkon:
Standby  0,6W (0,025A)
svietia displeje 2 W
Svieti displej a beží ventilátor 5W

Meradlo: GME PM01
http://www.gme.cz/meric-spotreby-elektricke-energie-pm01-p759-846#popis

(Ten wattmeter som overoval zapojením mostík, kondenzátor + rezistor:
Meria  dobre malé hodnoty neharmonického prúdu.)

Robo