Re: Odcházející autobaterie

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Říjen 26 23:03:19 CEST 2013

Samozrejme, ze ako kedy.
Mne tento rok na O1 po 9 rokoch v lete systemom jeden den pohoda, druhy ani
tuk.
Bratovi O1 po 7 rokoch v lete tak isto. Teda predpokladat ze dobitie urcite
na nejaky cas pomoze byva casto prehnany optimizmus.

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: <hw na itherm.cz>

Tak to u me origo baterka v O2 odesla jinak. Vydrzela 7 let (najeto
400tisic). Minulou zimu uz manzelka nekolikrat nenastartovala, hlavne kdyz
se stalo dele bez provozu a mrzlo (tyden).
Pro jistotu jsem ji cca 14 dnu zpet vymenil, pokud by auto ale bylo v
garazi, tak si myslim ze by jeste sezonu vydrzela.