Arduino s wifi nebo jiné zařízení

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Říjen 25 13:19:43 CEST 2013

Zdravím všechny
Dělám pro několik různých míst jednoduchý termostat, který bude připojen
do jednoho místa pomocí internetu přes wifi, která je tam všude. Snažil
jsem se najít nějaké řešení, ale nejlevněji a nejjednodušeji mi vychází
Raspberry a nějaké součástky okolo.
S Arduinem jsem nikdy nedělal, ale koukal jsem, že umí wifi a že je v
příkladech docela jednoduchá. Snažil jsem se najít jaký modul s jakou
deskou spojit, ale vždy mi to vycházelo o dost dražší než Raspberry.
Nemáte někdo nějaké zkušenosti, případně nemohl byste mi někdo doporučit
jaké module používáte?
Díky
Milan