Re: výběr "instantního" procesoru

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 23 22:08:34 CEST 2013

Já na Arduino taky nedám dopustit. Programuju to metodou "copy - past"
podle příkladů.
Když vím, že potřebuju cyklus, nakopíruju to z nápovědy, doplním parametry
a je to.
Programovat umím jen v assembleru a Pascalu, takže algoritmy vymyslím
a kód takto poskládám.
Jinak je to opravdu použitelné jako samotný čip.  Pokud někdo máte radio na
144 MHz,
tak si poslechněte na 144.452 maják OK0EWW, který řídí čip Arduino. Pro
vážné zájemce je
popis majáku tady :

http://ok1kuo.cibs.cz/cz/majak-ok0eww/

Arduino tam řídí klíčování kmitočtovým posuvem ( generátor je Si570) a taky
dva termostaty
- jeden přímo na generátoru na 60°C a druhý v krabičce na 24°C.