Re: výběr "instantního" procesoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 23 19:11:38 CEST 2013

 23.10.2013, 18:53:10

Taky jsem Arduino, resp. Funduino v ramci <sub> vyhodnotil jako momentalne nejlepsi
volbu. Pro zacatek Arduino Nano, za cca 7 $, zatim je nekde na ceste.
Jak pisete, IDE i s "Arduino jazykem" vypada dost pouzitelne, alespon
pri prvnim nahledu.
No a pokud se to osvedci, tak pro cenove obzvlast citlive aplikace
planuji Arduino Mini, ktere se da poridit za cca 15$/5ks.
Za co bych ale italskym soudruhum utrhnul, kdyz uz ne hlavu, tak
alespon jedno ucho, je pouziti 78L05. Preci jen, ten IC ma dost velkej
ubytek napeti a pri bateriovem napajeni to nemusi byt to prave
orechove. Pritom treba LM1117 je dneska upne beznej IC a stoji prakticky
ty same penize. Jen ma jinak vyvody, takze prosta vymena na stavajicim
PCB nejde.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz