Re: Norma na souběh kabelů

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 23 17:55:44 CEST 2013

Ahoj,

no ja som to tiez nepisal s ironiou v klavesnici, ale vazne som rozmyslal
nad tym, ze ake velke boty nosi zelezniciar, ci to velkost 8 alebo 9. A
kedze som sa nedopracoval k nijakemu zaveru, tak som to uzavrel tym, ze
budu mat na to vlastne normy, ono totiz cisto teoeticky vzate, ten drahovy
ci krivkovy integral vyjde vzdy inak, podla toho o aku velku topanku sa
jedna... A vlastne kto nakoniec vie, ze na aku chybu sa to tej Sasi pytal
jej kolega...  :)))

A.