Kabel do retezu

Středa Říjen 23 12:29:42 CEST 2013

Ano i ne. "Kabel do vlečného řetězu" je asi taková specifikace jako "modré
auto" a ptát se jestli má ten kabel páry je jako ptát se jestli modré auto
jezdí na naftu...

Tenhle kabel páry nemá:
http://www.kabelyvodice.cz/kabely-vodice/02_pur-jz-hf-cy.php

Tenhle kabel páry má:
http://www.kabelyvodice.cz/kabely-vodice/02_SUPER-PAAR-LiC-PUR.php

Oba jsou do vlečného řetězu. Pokud neznáte přesný typ kabelu, tak jakákoliv
rada je věštění z křišťálové koule.

Pavel Kadečka.