OT: Roboticke vysavace ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Říjen 21 01:03:11 CEST 2013

iRobot Roomba 620. Mame ho necely rok v byte, kde jsou kocky a male dite.
Pripojuji se plne k nize uvedenemu plus:

- kocici chlupy pomahaji vazat prach
- u zabordelene haly to nejdriv pustim tak na 10 minut, aby to uklidilo velky
binec (listi apod.), potom vysypu nadobku a pustim znovu
- schody nejsou problem, testoval jsem senzory na podeste - nespadne
- kluk (13 mesicu) miluje pousteni vysavace
- chlupy a vlasy obcas zablokuji treti kolecko, je treba kontrolovat, zda se
dobre toci
- nejvetsi prusvih - Roomba nasla velkou kulicku vina a rozmatlala ji po podlaze
i po vnitrku - prace na 2 hodiny

- koberec to vyluxuje a trochu i procese, ale prevaznou cast prace ma u nas na
dlazbe - kostetem tak nikdy nezametete
- v rodine uz mame 3 kusy

Standa