[MECH:] Kolmitka, zateze a podobna udelatka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 20 22:36:23 CEST 2013

Zdravim,

ve vedlejsim OT vlakne rozebirame stavbu modelu, ja si tak prosel mnou
doborucovany stavebni postup a tak mi doslo, ze sam nemam naprosto zasadni
vec - tezitko, kolmitko ci neco takoveho. O cem mluvim je patrne z
naseldujicich dvou fotografii:

http://webservis.sk/modelweb/albums/userpics/stavbaJuniora/Junior-trup-06b.jpg

http://webservis.sk/modelweb/albums/userpics/stavbaJuniora/Junior-trup-05.jpg

Ano, mluvim o odrezcich "cehosi", at uz je to silon ci delrin na jedne fotce
nebo vodovodni trubka na druhe. Nejak jsem se nikdy nepotkal s tezsi
technikou nez je pilka na zelezo a takovychto odpadnich drobnosti se mi tedy
nekdy naprosto zasadne nedostava - a kupovat si kvuli tomu petictvrtku rouru
a po vecerech ji rezat pilkou na zelezo se mi nejak nechce.

Hodne by se mi libil treba hranolek 100x50x30 (idelane vice stejnych, pokud
mozno pravouhlych kusu) z nejakeho tezsiho kovu, ale zadavat vyrobu tezitka
k zamecnikovi mi pripada trochu ujete :)

Kam na podobna primitivni "udelatka" chodite vy? Nemam prolem doma najit
krabici procesoru, pul kyble kondenzatoru a tak podobne, ale kus poctiveho
zeleza proste nenajdu, kdybych se rozkrajel...

Pavel Kutina