Step Down, in 9-24V, out < 0.5A v malem pouzdru (TPS62175)

Neděle Říjen 20 14:29:41 CEST 2013

Jde mi o IC samotne menice, ne o modul, na ten jsem daval odkaz pro
zajimavost.
Blizsi k modulum  napriklad zde
http://www.eevblog.com/forum/reviews/lm2596-dc-dc-step-down-modules-load-testing/?PHPSESSID=83eb650e5963245039c5ce48621cf5c3
Ano cinani na modulu osidlili co slo,z meho pohledu to osidili naprost
nesmyslne, kdy uz cinani pochopi, ze modul nemusi stat 1$, ale klidne 2$ .
Poukazoval jsem na,  za 20Kc neposlete u nas ani obalku plnou vzduchu do
sousedni vesnice a cinan za to posle neco z sousedniho svetadilu a ocividne
na tom neprodela.
Cinskych LM2596 jsem koupil cca 200ks a bezne je pouzivam tak do te 1A,
ucinnost roshodne pres 83% za 0.3$ zlata koupe. Zvlaste kdyz za cca dva
roky neodesel ani jediny a stejna soucastka v TME stoji cca desetinasobek
:-).

Martin