Step Down, in 9-24V, out < 0.5A v malem pouzdru (TPS62175)

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 20 14:12:06 CEST 2013

 20.10.2013, 14:01:08

Kazdy slusny obchodnik, dneska umoznuje vypis zbozi serazeny podle
podle ceny.
A zapadni obchodnici, na rozdil od cinanu na ebay, to zbozi maji i
velmi dobre roztrideno do kategoriji.
Proc to ksakru nepouzijete, misto tech kecu jak je EU v prd...
Ja jsem behem 20 sekund nasel, napr:
http://www.tme.eu/cz/details/ape1723y5-hf-3tr/stabilizator-napeti-obvody-dc-dc/apec/#t427e9efaeaa2fff1e1f6e68b3ffa61fb
http://www.tme.eu/cz/details/ape1803am-hf-3tr/stabilizator-napeti-obvody-dc-dc/apec/#t427e9efaeaa2fff1e1f6e68b3ffa61fb
popr. drazsi ale overene Allegro, napr.