Step Down, in 9-24V, out < 0.5A v malem pouzdru (TPS62175)

Neděle Říjen 20 10:06:15 CEST 2013

EU je pry Eco, Green a Happy, tak jsem chtel pridat svou trosku do mlyna a
pouzit spinany zdroj s vysokou ucinnosti
Parametry
- V In 9-24V
- V Out 5V (Adj.) 100mA ( do 500mA)
- levne a vejdouci se na plochu do cca 200mm2

Nejvice me asi zaujal TPS62175 http://www.ti.com/lit/gpn/tps62175
Me eco nadseni povadlo v okamziku kdy jsem zjstil kolik za to chteji
dobraci i Farnellu
http://cz.farnell.com/texas-instruments/tps62175dqct/buck-4-75-28v-0-5a-1v-6v-10wson/dp/2255013
Me zelene nadseni konci u cca 1.5$ za 10ks.
Jde tento IC sehnat nekde jinde za rozumnejsi penize nebo existuje neco
podobneho za rozumnejsi penize?
Pripadne existuje nejaka cinska kopie, mam bednu cinskych LM2596 a celkem
spokojenost, bohuzel to je obluda v TO263. Cenove bomba i v malem na Ebay
http://www.ebay.com/itm/4pcs-TO-263-6-LM2596S-ADJ-SMD-Transistor-Buck-regulator-circuit-/171062053366?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d417c9f6
nebo i jako cely menic
http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Buck-Converter-Step-Down-Module-LM2596-Power-Supply-Output-1-23V-30V-/181227591312?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a32019690
Pri pohledu na tyto ceny clovek pochopi proc jsme a cela EU je na ceste do

Martin