Gravirovaci sada z LIDLu

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 19 12:37:12 CEST 2013

 19.10.2013, 12:29:00

Tak ono bude hazet i zcela profi reseni, jen vyrazne mene nez lidl.
RV tu jednou zminoval svoji vrtacku na PCB, bezny modelarsky
motorek s kul. lozisky, upinaci klestina primo na hridely motorku.
CNC  frezky, alespon ty levne take casto nemaji oddelene vreteno a
motor, ale klestina opet primo na motorove hridely. Takze pro
nenarocne domaci pouziti, trochu slusne vyvazenej motorek s kul.
loziskem, IMHO dostacuje.
Netusim ale, zda toto splnuje zmineny lidl.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz