TIP na naneseni pasty QFP 0.5?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Sobota Říjen 19 10:33:14 CEST 2013

Ono je rozdil v tom, k cemu je ta pasta urcena (sablona, dispenze). Taky jsem experimentoval. Musite se podivat na velikost kousku cinu uvnitr, aby jste to prostrcil tou jehlou. Nejpis si musite vybrat ty drazsi pasty. Nebo zkuste MICROPRINT od
elchemco, uvidite velky rozdil.
Taky ji musite zahrat na lokalni teploty pri vyndani z lednice, jinak to neprotlacite.

Jirka