Sprcha na mince

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 19 00:21:47 CEST 2013

 19.10.2013, 0:11:18

Hmm 150 cecho-kreditu za kartu, tak to se osvedcilo velmi, jen
je to nekdo jiny, nez rodice deti, komu se to osvedcilo.
Vase osobni preference, jsou vase osobni preference, nic proti, kazdej
jsme nejakej.
Ale neni jedinej duvod, krom provozovatelovy idiocie a nenazranosti,
proc by, pri strate nebo zniceni chipu, mel nespotrebovanej kredit
propadnou. Na dve tuknuti na klabosnici se to muze prevest na novej
chip.
Kredit do founu dobijim 2x za rok, ne 2x za den.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz