Sprcha na mince

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 18 23:58:47 CEST 2013

RFID karticka nebo privesek standardu EM4102 se da
koupit kolem 10-15Kc.
Pokud ma byt ten carovy kod trochu k necemu, tak musi byt aspon
elementarne odolny proti jednoduchemu zkopirovani (vyblejsknu mobilem,
doma v klidu vytisknu na tiskarne a hajzlik Pavlik od zitrka ji na konto
spoluzaka Jirky). Takze to chce zalaminovat s nejakym nepruhlednym
ale IR propustnym ochrannym paskem, a uz jsme na cene te RFID karty.

Takze pro jednorazovku (kod pro jedno pouziti, vytisteny na obycejnem
papire - aplikace sprcha) ano, ale pro nejake trvale pouziti (coz je pripad
te Vasi dcery) bych urcite sel do RFID.

PL

**********************************

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 18, 2013 10:48 PM
Subject: Re: Sprcha na mince

   Ve školní jídelně, kam chodí moje dcera zavedli před 5 lety také RFID
čipy na obědy. Veliká sláva, záloha na čip byla 150 kč.
Dcera není po mě, takže ztratila čip jen jednou, ale po cca 3 letech to
zrušili a zavedli "kartičky" s čárovým kódem.
Neosvědčilo se to, některé rodiče by to prý finančně zničilo :-(

Těch  kartiček už máme doma asi 2 ks  - začal chodit do školy i syn.
  ( vždycky se kartička ztratila a když se vyzvedla nová tak se někde
ta  ztracená našla )
Ale nevadí to, protože nic nestojí je  to jen obyčejný kus papírku
zalaminovaný ve folii.