Sprcha na mince

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 18 22:06:16 CEST 2013

Dne 18.10.2013 21:37, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Zas ty kody na papirku jsou celkem bezna praxe u ruznych ubytovacich
> zarizeni v zahranici (u nas nevim, nebydlim), na recepci dostanete 4
> cisla a dostanete se do pokoje...

Potencionalne stejne jako u cipu.   ( "šlo mi to vopravdu jenom 1 minutu
a pak nic a měl jsem 10 minut )
Ten kod si nemusi nikdo opisovat, vytiskne ho na recepci, nebo ještě
lépe si ho zadá sám uživatel sprchy při první platbě a recepce jen
přidělí k číslu kredit....

chtěl jsem tím jen říct, že ty RFID to celé udělají jenom složitější jak
ze strany HW tak ze strany uživatele a obsluhy.....