OT: Zkušenosti z kempu bylo Re: Sprcha na mince

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 18 14:21:28 CEST 2013

Dovolím taky zkušenost:

Byl jsem asi před 7 roky v kempu u Máchova jezera, kluci tehdy měli 8 a 6 let.
Postavili jsme stan a vyrazili se koupat, po návratu jsme zjistili, že se
vedle usídlili s autem nějací výrostci. Do cca 10 hodin večer byl klid, už
jsme spali, když začalo peklo.  Otevřeli dveře, pustili "hudbu", nastartovali
aby jim to nevyšťavilo baterku a dělali bordel. Pokoušel jsem se s nimi
domluvit - samo bez úspěchu.

Tak jsem šel za správcem, protože v řádu mají napsáno od 22 noční klid.
Myslíte, že měl snahu něco řešit?

Naopak  . říkal, že je mu líto, že se mám s nimi domluvit a další kecy.
nakonec jsem z toho vyšel já jako ten problémový, protože  přece se chtějí
všichni v sobotu večer bavit.

Druhý den ráno jsem si sbalil veškeré věci a vypadl. jen mě mrzí, že už jsem
měl zaplaceno na několik dní dopředu.

Do kempu už mě nikdo nikdy nedostane a do Klůčku na mácháči zvlášť.

Zapik