bit na "dvoudirku"

Čtvrtek Říjen 17 14:12:43 CEST 2013

Mam v ruce presne tu sadu na kterou jsem daval odkaz z ebay a pak nekdo z
GES, sice jsem ji koupil jinde,ale to snad je jedno, pujde porad o stejneho
cinana. Kvalita je naprosto bezna, zadny zazrak,ale bezne nekalene bity.
Mam tu jine bezne od Black & Decker a popravde vypadaji stejne. Jasne ma tu
i kalene, titanove a dalsi speciality, tu uz je jina trida,ale i cenove :-)