LWIP 1.4.1, FreeRTOS, nejde PING

Středa Říjen 16 19:37:38 CEST 2013

Hmmm je to nejake divne, obcas to zdechne - nekdy to vydrzi minutu,
nekdy pul dne... Ted to zkousim primo pripojene k compu, abych mohl
sledovat veskerou komunikaci a zatim to funguje,neni znamy nejaky bug,
ktery by treba delal problemy s nekterymi routery a tak? Cely system
nespadne, funkcni tasky bezeji dal, zrejme to i pakety prijima ale
nevysila... Ale to se blbe overuje, zrovna u teto desky nemam zadnou
jinou komunikaci - asi budu muset zprovoznit SWO pres STLINK, ale s tim
tady nekdo taky hlasil problem, ze se ztraci cast dat, ze...