Sprcha na mince

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 16 18:22:56 CEST 2013

To asi neznáte malou českou povahu průměrného obyvatele.

Podle ní totiž, kde je všecko v ceně, tak proovzovatel je zloděj a musí za
to být potrestán maximální možnou konzumací, všeho toho, co je v ceně.

----- Původní zpráva -----
Od: Draček Fráček

Doma jaksi neplatim za ubytovani a to je ten krucialni moment. Kdyz po me
nekdo chce platit za ubytovani tak predpokladam, ze tento poplatek dostanu
alepon to zakladni tedy postel, tekouci vodu a WC.

Je to otazka pristupu,za sebe jen rikam, v zarizeni kde by po me chcteli
separe poplatek za vodu bych se  neubytoval. Nechme stranou , ze bych se
neubytoval ani v kempu,ale resme pristup k zakazniku. Pro me je "hotelier",
ktery  zakaznika ubytuje a pak z nej taha dalsi penize za vodu, lehátko na
plazi, klimatizaci, proste neverohodny, protoze zakznika povazuje verejne za
husu k oskubani a dalsimi poplatky mu zneprijemnuje pobyt.

Mozna jsem divny ,ale nejsem divny sam a je na hotelieru, aby zvazil zda
svymi turnikety u sprchy , WC, za pruchod parkem neodradi vice zakazniků nez
o kolik mu vynese zvysene skubani toho zbytku.

Mi predci rikali, spravny hotelier investuje do zlepseni sluzeb pro sve
hosty :-)