[MECH] Davkovac zrni.

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Říjen 16 14:20:40 CEST 2013

Pardon, neformuloval jsem to dostatečně přesně :-) Tohle je svařené z
několika dílů. Jeden závit má po rozvinutí tvar výseče mezikruží, z
jednoho mezikruží radiálně rozstřiženého se získá závit a kousek.

Aleš Procháska