Cortex M3, SLEEPONEXIT

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Říjen 15 22:58:18 CEST 2013

Zdravim konferenci
Experimentujem s sleep rezimami cortex M3 a v dokumentacii som narazil
na nasledovnu poznamku: "Sleep-on-exit might return to base under
various situations such as debug. Therefore, you must provide base code
such as an idle loop or idle thread."
Rezim SLEEPONEXIT som chcel pouzit na automaticke uspavanie procesora po
skonceni IRQ vektora a do hlavnej slucky sa vratit vynulovanim
SLEEPONEXIT bitu. Tato poznamka ale naznacuje ako keby sa procesor mohol
do hlavnej slucky vratit aj "sam". Takze sa pytam ci je mozne dany rezim
pouzit popisovanym sposobom, pripadne co ine okrem debug-u moze sposobit
navrat do hlavnej slucky aj ked bit SLEEPONEXIT nebol vynulovany.
Za odpovede vopred dakujem

S pozdravom
          Stano