Repase akumulatoru do elektrickeho sroubovaku ve Fulgur Battman

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Úterý Říjen 15 18:43:33 CEST 2013

Je to tak, mechanicky i elektricky mi ta vrtacka vyhovuje, je to
MacAllister MAC144-2. Ted uz se nedela, ale koupit podobnou nebo lepsi
kutilskou vyjde jeste o 50% draz nez repase obou aku packu.

Tomas