[MECH] Davkovac zrni.

Úterý Říjen 15 18:05:20 CEST 2013

Takto si to lidi stavi doma, ale je to pomnerne velke a ve vetsim poctu
kusu budu tezko levne shanet tolik motorku.
Libi se mi reseni s plastovym vodovodnim krizem a rotujici nasypkou,pri
vyrobe vystacim s berne dostupnymi dily na vodu PPR, zbytek znaknu na
soustruhu z 40mm silonu vse vcetne motoru bude uvnitr PPR trubek asi tezko
vymyslim neco jednodussiho.
Timto vsem dekuji.
Martin