OT: linux-Too many open files

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Říjen 15 17:50:49 CEST 2013

Když v Lazaru zapomenu použít knihovnu cthreads tak mi thready končí s s
touto hláškou (jestli si dobře pamatuji), ale Lazarus to tam dává
automaticky.

Teď řeknu jen myšlenku, kterou nemám podloženou a nevím zda takto TTimer
pracuje.
Není možné, že nějaký zápis trvá déle a tak je událost OnTimer vyvolána
ještě během vykonávání předchozí události.

Milan