Synchronizace - DCF77, (GPS, RTC)

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Říjen 15 14:48:20 CEST 2013

GPS modul by nepomohl ? Poskytuje relativně přesné impulsy po 1s. Normál 10MHz odvozený z GPS - viz: http://ok1uga.nagano.cz/gps_normal.htm . Od toho normálu pak lze odvodit i různé jiné kmitočty - např 12MHz jsem vyrobil takto: http://ok1uga.nagano.cz/12mhz.htm .

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Luboš Melichar
Sent: Tuesday, October 15, 2013 2:38 PM
To: HW-news
Subject: Synchronizace - DCF77, (GPS, RTC)

Zdravím,

mám dvě zařízení u kterých potřebuju časovou značku,
nezaleží ani tak na přesnosti absolutní jako spíše na dlouhodobě stejném času na obou zařízeních..

Jako první nápad byla synchronizace s DCF77,
koupili jsme něco takového
http://www.pollin.de/shop/dt/NTQ5OTgxOTk-/Bausaetze_Module/Module/DCF_Empfangsmodul_DCF1.html?gclid=CPG9kdfqm7kCFcdZ3godnUoAJA

Ale kolega teď píše, že anténa je hodně citlivá a musí být vždy směrovaná na Frankfurt. Signál z modulu dostal, je ale hodně citlivý na cokoliv....počítače, zdroje, wifi, atd

A protože potřebujeme tu synchronizaci spolehlivě, ptám se zda tomu lze nějak jednoduše pomoct případně máte zkušenosti s jinými moduly...

Jako další řešení tu mám gps modulky nebo prostě přesné RTC..

Díky za rady a zkušenosti
Luboš Melichar