Repase akumulatoru do elektrickeho sroubovaku ve Fulgur Battman

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Říjen 15 12:37:59 CEST 2013

To ano, ty baterky budou mizerny i v te nove.
Ja koupil v Lidlu Parkside PABS 12 za 900 Kc s LiION baterkou a za ty
penize vyborny stroj. Nekdy prodavaji za cca 2000 Kc PABS 18 take s
LiION baterkou a to uz je velika akku.
Nevim co mate za vyrobce a typ, ale ty lidlove se mi zdaji byt, proti
ostatnin noname, kvalitnejsi.

Martin Hanek