prepinanie dvoch signalov

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Říjen 14 20:56:32 CEST 2013

A proc analogovy, kdyz prepinate dva digitalni signaly?
Je to logicka funkce se tremi vstupy a jednim vystupem. Zapojeni s NAND:

Prostredni drat je select, horni a spodni jsou vstupy. Staci vam 1x 7400.
L.

P.S. Relatko vam nevyresi galvanicke oddeleni. Leda byste kontakty
cvicil v rytmu datovych bitu UARTu, ale tak jste to asi nemyslel.