dieselagregát s autostartem - doplnění UPS?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 14 15:38:26 CEST 2013

Takže UPS s větším výkonem?  Můžete doporučit nějakou dejme tomu 10-12kW
. A ideálně opravdu "hloupou"  Nic na analýzu odběru ( špiček) nemám,
maximálně Lidlometr :-(
Ale ta teorie nejspíš sedí, protože kombinace toho dieselu + UPS
nefunguje vůbec dobře.
Příští týden budu mít zapůjčený měnič Victron 48V/8kW tak to vyzkouším.

Co s týče zatížení, v pracovní dobu tam může běžet maximálně:
1 PC v serveru    500W max
8 PC                    2000W max
6+8+16 zářivkových dvoutrubicových svíticel a 60W trubice
když to vezmu podle 60W/trubice  (což je špatně a moc ) je to 3600W
Kotel ( čerpadlo+ elektronika ) do 100W
Kompresor ČOV  ( má na sobě 80W )
Další breberky , nabíječky mobilů atd.. 100W

Ale to jsou počítané hraniční výkony.
I když je pravda, že tam někdo může připojit ještě rychlovarnou konvici.

Mám vyzkoušeno, že výpadek 230V do 200msec nerestartuje žádný PC a vše
běží dál, takže i přepínání stykačem by nebyl problém.