Nabíječka NiMH AA

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 14 14:44:42 CEST 2013

No to co jsem postoval, bylo take primo ze stranek Sanyo. ;-)

To, ze je mozne nabijet proudem 1C je hezke - to muze ve finale znamenat
jen to, ze je to bezpecne a z baterky nic nepotece. Nikde totiz nevidim
graf, kde by byla uvadena zivotnost pri nabijeni treba 0.25C a tech 1C.
Vidim tam ale v poznamce, ze kapacita je garantovana pri nabijeni 1/10C
- kdyby byla lepsi pri 1C tak to tam urcite uvedou ;-).

A pro zamysleni - 2A po dobu 1.1h - to je bud ucinnost nabijeni 90% -
osobne bych videl ucinnost kolem 80% pri 1/10C jako realnou. Tech 90% si
pak preberte jak chcete.

Radek Vicek