Re: Nabíječka NiMH AA

Pondělí Říjen 14 11:46:38 CEST 2013

Zkusenosti s touhle nabijeckou z Lidlu jsou jak vidim dosti rozdilne. Ale
jestli nabiji PWM nebo "naplocho" nakonec stejne nevim :-(
Ale i kdyby, tak podle reakci se mi stejne zda, ze to nebude odpoved na otazku,
kterou teda zvolit. Dosud jsem pouzival IPC-1, v podstate bych rekl, ze kdyby
byla temer stejna az na to PWM ze bych ji bral znova (cena byla jestli se dobre
pamatuju kolem 1500 na stole ceskych a to je jeste prijatelne, mela-li by
akumulatory osetrovat dobre).

Anebo to neexistuje a kdyz si ji nechci postavit, mam o tom radsi prestat
premyslet a nadale pouzivat IPC-1 a smirit se s tim, ze acu nabiji docela dobre
i kdyz treba ne uplne setrne?

D.O.