certifikat z EZU

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Říjen 13 21:34:00 CEST 2013

Už jsem to tady psal víckrát. Prohlášení o shodě vystavuje výrobce nebo
dovozce zařízení
a deklaruje tím, že zařízení vyhovuje všem předpisům, které se právě na něj
vztahují.
Je lhostejné, jestli příslušné zkoušky provedete sám, pokud jste na to
vybaven a máte
kvalifikaci a nebo si je dáte udělat a budete mít k dispozici příslušné
dokumenty.
Nebo to taky můžete risknout a věřit, že to dobře dopadne, že zařízení
nezpůsobí požár,
že nebude rušit jiné, že nikoho nezabije ,atd. Dokud se nic nestane, jste v
pohodě.
Až se něco stane, ty dokumenty budete potřebovat, Prp pojišťovnu, policii,
hasiče, soud....
Samozřejmě, řádně provedené a zdokumentované vlastní měření je taky doklad.