STM32F4, ST-Link, OpenOCD - jak na RESET?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Říjen 13 11:06:28 CEST 2013

Děláte asi soft reset, tedy nemáte připojený drát na reset pin. To
zresetuje jen jádro (core), jak plyne ze zdrojáků OOCD. Zkuste přečíst
adresu 0xE000EDF0 a pak zapsat na 0xE000ED0C 0x05FA0004. Ale nezkoušel
jsem to, je to jen princip, jak vyvolat system reset.

Mrazík