Ambient Light Sensor?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Říjen 12 19:37:48 CEST 2013

Primarne by melo jit  o slunecni svit,ale jisty vliv umeleho osvetleni nelze
vyloucit, nema jit o zadne extra presne mereni spise jde o to, kdyz si
uzivatel zada 10 lux tak, aby bez meraku (okem) nepoznal chybu.
Puvodne jsem to ladi s BPW21 ,ale ted toho ma byt trochu vice a jdeo cenu,
proto se chci vyhnout jakekoliv diode protoze tam se bez zesilovace
neobejdu. vystup cidla vyhodnocuje 12bit ADC, pri pouziti fototranzisotru
vystacim s jednim odporem. Z duvodu jednoduchosti se chcio vyhnout nejakym
kalibracnim brikulim.

>A jakou to ma mit spektralni chybu? Budou na to svitit ruzna svetla? Jak
to ma byt linearni? Vasemu zadani muze za jistych okolnosti vyhovovat
i normalni ledka.

Lukas Burda