OT na sobotu: Žáruvzdorné lepidlo

Sobota Říjen 12 17:37:33 CEST 2013

Dobrý večer,

	Technický receptář páně Škeříka máme v knihovně také :-) Bohužel
většina věcí se skládá z ne úplně běžných chemikálií.

	Nakonec jsem se rozhodla, že kroužek zkusím vyrobit. Forma na něj právě
schne a potřeby na výrobu jsou také připravené. A když už mi ta forma
roztrhla mojí formu na koláče, tak se to povést musí. Kdo by řekl, že se
sádra při schnutí roztahuje???

	Děkuji za všechny nápady, pokud se výroba nepovede, tak zkusím mrknout
po něčem hotovém. Je to stará pícka z továrny ČKD. K čemu sloužila
původně nevím, ale k čemu bude sloužit teďka, jen co se povede ji
zprovoznit, to už vím :-)

	Saša Svobodová