tablet - oprava nabijeni ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Říjen 11 19:08:44 CEST 2013

ze by to melo nabijet z USB ani nevim, ja delal prechodku jack/USB, tak se tvari i nabijecka.
diodu si necham jako "zalohu" :-).
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Friday, October 11, 2013 6:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: tablet - oprava nabijeni ?

Přesně tenhle tablet jsem měl taky na stole :-(  10 palců takovej shit ...
Nenabíjel. Prý po delším používání.  Stejný problém.  Baterka měla 1,8V.
Po oživení jakžtakž funguje.
Nabíjení nefungovalo ani z USB ani z nabíjecího konektoru. To že nefunguje  nabíjení z USB standardně jsem zjistil na webu...
V rodině měli ještě jeden tenhle tablet - už prý byl v opravě kvůli stejnému problému.  Tedy jsem si ho  zapůjčil  k porovnání.
Po rozebrání jsem nechápal. Od USB zásuvky byla smaltovaným drátkem propojka rovnou na +  baterky, v serii jedna 1N4002 dioda !!!!!
Udělal jsem takhle prasácky kopii nabíjení i v tom s mrtvým nabíjením. A snažil se , aby to vypadalo úplně stejně jako v tom vzorovém, dokonce jsem musel hledat
1N4002 diodu stejné délky ( kratší pouzdro).  Nabíjí teď z USB, stejně, jako ten první z opravy :-)
Už to bude rok a asi je vše OK !    Ptal jsem se jestli mají domácnost
pojištěnou na požár  a prý ano  :-)

JaKub