Re: problemy se spinanym zdrojem

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pátek Říjen 11 10:03:07 CEST 2013

Zdravim,

jen zaver jak to dopadlo. Nadvakrat jsem premotal trafo a tlumivku, aby strida nesla pri nizsim napajecim napeti az na doraz (pri prvni predelavce jsem byl malo durazny..).
Upravil jsem take hodnoty soucastek ve filtru snimani proudu (zvetseni impedance), coz by melo mit dle datasheetu vliv na subharmonicke oscilace..
Mirne snizil odpory v RC clenech na spinacich tranzistorech.
A fungovalo to..
Nakonec jsem se jeste chvili trapil se synchronizaci z MCU, nez jsem si precetl ze to musi byt 15-150ns pulzy a ne obdelnik 50:50...
Pridani odporu do zpetne vazby mezi Vfb a Comp se neosvedcilo, ale na finalni desce si tam projistotu necham misto.

Ted zdroj funguje spolehlive v celem rozsahu napeti cca od 7V do 18V, pod zatezi startuje tedy az od 8.8V, ale to je OK.. Stabilita napeti ve vsech vetvich pri ruzne zatezi na ruznych vetvich velmi dobra. Ucinnost cca ~82% bez linearni postregulace, na dolnim a hornim rozsahu vstupniho napeti trochu klesa.

Diky vsem co se ozvali.

P.