RE: Nabíječka NiMH AA

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Říjen 11 08:08:25 CEST 2013

jen dodam, ze dalsi zasadni veci je zajistit vypinani hracek, nebo dodelat alarm na minimalni vybiti ..
jinak jsou baterky za par zapomenuti mrtvy ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Friday, October 11, 2013 7:34 AM
To: HW-news
Subject: Nabíječka NiMH AA

Ahoj,
synek dorůstá a nedávno dostal autíčko na DO. A tatínek řeší, čím se to bude napájet. Nemáte někdo aktuální tip na nabíječku a baterky?
Projížděl jsem archív, ale už je to pár let a tehdejší tipy se už neprodávají. Požadavky:

Nutné
- nabíjení 6(auto) +2(ovladač) AA. Připouštím nabíjení každé skupiny zvlášť.
- možnost nabíjet i AAA pro jiné typy hraček
- "rozumný" přístup k baterkám, aby se slabší dále neničily
- možnost nabíjet méně než plný počet baterek. Minimum 2ks, pokud to nebude v rozporu s bodem výše.
- rozumná cena, 2500,- už mi připadne moc

Nepotřebuju maximální kapacity, nepotřebuju nabití za hodinu. Preferuju něco, co se o baterky "postará" za mě. Opakovaně se mi totiž stávalo, že baterky po několikaměsíčním nepoužívání odcházely.

Vhodné by bylo:
- vybití před nabíjením nebo nějaké režimy pro oživení
- měření kapacity pro přehled o stavu baterek

Přežití pátku a hezký víkend přeje
Láďa