Re: [OT] Svareni, elektrody

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 10 20:34:06 CEST 2013

On Fri, 30 Aug 2013, picom na volny.cz wrote:

> Kup si CHEM ˙˙WELD 7100 stím dokážu svařovat i já
>
> Kontaktní elektroda pro snadné sváření s dvojitým obalem Vlastnosti:
> Chem-Weld 7100 je snadno svařující elektroda, má stabilní oblouk, snadno
> odstranitelnou strusku, netvoří vruby. Znečištění základního materiálu
> neovlivňuje svařitelnost. Použitelná i pro střídavý proud. Elektroda má
> vnitřní bazický a vnější rutilový obal, který zajišťuje vynikající
> svářecí vlastnosti.

Tak jsem testnul ty chemweld 7100 - ale neni to tak ruzove. Delaji vyborny
pevny svar i v koutech. Tam je s rutilkou problem. Ale zapaluji se dost
blbe. Vytvari takovou sklenenou nevodivou strusku a ta se udela i na
spicce elektrody kdyz se to tipne. Zapalit ji znovu je opruz stejny jako
u ciste basickych. Napred to nechce chytit oblouk a pak se to snadno
prilepi.

Chtelo by to invertor s anti-stick-em .