Co na Vianoce detom (aby tam bola elektronika, asi aj nejakespajkovanie, ale zase nie vela, aby ich to neznechutilo)?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 10 18:01:00 CEST 2013

> Klasika - vánoce na krku.   http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-December/429530.html

Ja neviem. Nad kitm som rozmyslal uz ked to tu pred mesiacom nadhodil pan kolega Hudecek. Nie je to mozno zly napad, ale na to vianocne bastlenie by som si predstavoval nieco menej didakticke  a viac akcne... :-)

> Synator daval dohromady toto:
> http://www.tipa.eu/cz/stavebnice-tipa-pt038b-jednoduche-hodiny-s-at89c2051/d-126722/

No, ten 'C2051 by sa dal nahradit 'S2051, ktory je ISP a da sa k nemu zbastlit programator, alebo s trochou snahy asi aj ATTiny2313. Ale z bateriek to asi dlho nepojde, a adapter to uz znova nie je celkom tak akcne ako som si predstavoval. Naviac ten maly svab neposkytuje privela priestoru na inovaciu. Naviac som nechcel kupovat hotove, najma ak to nie je podla mmojich predstav a aj tak treba dobastlovat...

Mal som nadej, ze sa najde viac zaujemcov a ze sa prizivim... :-)

Ale dakujem obom za komentar.

wek