Co na Vianoce detom (aby tam bola elektronika, asi aj nejake spajkovanie, ale zase nie vela, aby ich to neznechutilo)?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 10 09:34:11 CEST 2013

Pred par rokmi som kupil klasicky Velleman stromcek,
http://www.vellemanusa.com/images/products/0/mk130.jpg , co sme cez
prazdniny so starsim synom poskladali, a bol to taky akuratsky projekt aj
co sa tyka pracnosti, aj co sa tyka vysledneho efektu.

Chcel by som to nejako zopakovat aj tento rok. V principe to moze byt znova
stromcek, alebo cokolvek ine, zrejme blikatko. Asi by bolo nacim aby to
bolo s mcu, aby clovek mohol poukazat na flexibilitu takeho riesenia. Na
druhej strane by to nemalo byt prilis komplikovane, a podla moznosti ani
nie prilis drahe. Idealne by bolo znova taka samonosna konstrukcia kde je
premyslene zaintegrovana aj baterka.

Pochopitelne, ak sa zacneme bavit v tradicnej krcmovej polohe, tak take
viem skonstruovat aj sam; ale tentokrat mi ide o skutocny vysledok, a,
uprimne povedane, nemam na tu konstrukciu dostatok vlastnej energie. Takze
mi ide skor o to, ze ci by sa tu v ramci hw-listu nenasla nejaka skupinka,
ktora by mala zaujem nieco podobne spolocne dotiahnut do zdarneho konca.

Dakujem,

wek